søndag 12. april 2015

Punkter fra uken som har vært

Grønne knopper på trærne

Solbriller på nesa

Spise is i solen

Solstråler som lyser inn på lesesalen

Drikke rødvin med flotte mennesker

Gleden over at det fremdeles ikke er for varmt med ullsokker inne

Inn i barndomslandet - Tordis Ørjasæters biografi om Sigrid Undset, Selma Lagerlöf og Tove Jansson
Fine og etterlengtede tepausene med gode medstudenter

Gå på konserter og føle seg flink - flink fordi man har klart å ta pause fra eksamenslesingen

Bestille teaterbilletter

Lage liste over alle bøker jeg har lyst til å lese når det blir litt mindre å gjøre på studiene

1 kommentar:

  1. det er så godt å høre ut. det er faktisk så viktig å ta gode tider for seg selv. et liten smil før meg selv når jeg hører, er faktisk enig med deg , fordi at rødvin er min favoritt til å smake også. (Men det er morsomt at du sier det på nytt i ditt land som inneholder svært god element for god helse som "tannin" som er anti oxidant). oh så sant det er bra når vi går rusler på våren med denne fantastiske følelsen av velvære i sollyset til varme og lys bris vind. Jeg begynte også å nyte her; og håper å feriere nær fremtid. ønsker at bøkene dine bli flotte leseverdig . :) ( bruno) .

    SvarSlett