torsdag 1. mai 2014

Hvitt

Det er ikke akkurat hvitveis, men hvitt er det likevel, blomstene. Det føles som en hel evighet siden sist vi hadde blomster hjemme, og dermed også litt ekstra fint med hvite blomster på bordet i dag. 

Som seg hør og bør på en dag som denne har jeg benyttet meg av muligheten til å ligge i sengen en time lenger enn vanlig. Det er så deilig å ligge å slumre, se sollyset skinne inn gjennom vinduet, og vite at man ikke trenger å stå opp med en gang. 

Det blir ikke helt fri i dag. Jeg har en del gjøremål som må gjøres i morgen, noe som går litt utover lesingen. Heldigvis kan jeg ta meg noen timer fri og besøke et fødselsdagsbarn. Det er alltid skikkelig stas.

1 kommentar:

  1. hehe! Jeg gjorde en liten lengde til å våkne i sengen denne morgenen, det var den dagen .... men for blomster bukett, din er veldig fin, og hvithet; makt mulig; å gi meg metaforen duften av "Gardenia", er det mye .... roser hjem for å gi deg den ærbødighet til den franske, madame ! fortsette en god uke . ( bruno )

    SvarSlett