onsdag 29. januar 2014

mitt lille kamera

i mer enn et år har jeg gått rundt og lekt med tanken om å eie et analogt kamera. sist gang jeg var hjemme hos mor og far, lå dette klart på sengen min:

et lite og veldig fint analogt kamera, som egentlig tilhører min mor, men som nå er kommet i mine hender. kameraet trenger både nytt batteri og film, så jeg har planer om å oppsøke en ordentlig fotobutikk. kameraet er fra 80-tallet en gang, tror jeg, og er en skikkelig skjønnhet.

jeg gleder meg skikkelig mye til å få det i stand, og til å lære meg å bruke det. jeg har ikke brukt et analogt kamera siden jeg gikk på barneskolen, og selv det var av en ganske nyere dato enn dette. etter hvert venter også pappas gamle speilreflekskamera. før det håper jeg på å kunne leke meg litt med et speilreflekskamera som er digitalt. for et fotoår dette kan se ut til å bli!

2 kommentarer: