torsdag 29. november 2012

To nye venner

Forkjølelsen er endelig på vei bort, denne ukens hjemmeeksamen er endelig levert inn, og jeg er veldig klar for en ny helg. Denne gangen en helg uten hosting, snørr og sår hals, selv om jeg gjerne skulle tilbragt enda et par dager på storbytur i London. I stede kan jeg endelig tillate meg en fin torsdag i selskap med mine to nye venner. Den blå koppen (med) Paddington, og det lyse handlenettet (med) Peter Rabbit. En kveld uten dårlig samvittighet for lite effektivt eksamensarbeid, og en kveld uten uendelige hosteanfall og lettere vondt i hodet.

6 kommentarer:

  1. Åååh, så fine London-venner du har tatt med deg hjem! De kommer nok til å trives veldig godt i ditt selskap!

    SvarSlett
  2. ÅÅ jeg elsker de begge to! Gratulerer med ferdig innlevering, kos deg i kveld :)

    SvarSlett
  3. Veldig fine! Gratulerer med både gode venner:)

    SvarSlett
  4. Å, koselig engelsk nostalgi!

    SvarSlett
  5. paddington er min favoritt, jeg har en selv her hjemme.og i kveld, jeg fatt i hand også ("Inger Hagerup"( hans rart). illustrert Paul Gaugin BC, "Aschehoug" 1950) som jeg ler på Tordivel, elefanter, Boller .... det er bra for deg selv! hils bruno

    SvarSlett
  6. Jeg er veldig fornøyd! Og veldig glad i dem! Helt klart litt ordentlig og koselig engelsk nostalgi:)

    SvarSlett