torsdag 18. august 2011

Så fine!!

Jeg lurer på om ikke jeg også ønsker meg noen slike. De er fryktelig fine, og jeg må innrømme at misunnelsen fort kommer snikende om jeg er på besøk hos andre og de tryller frem et par av dem. Er jeg heldig kommer det kanskje til å ligge en kopp under treet når årets julaften kommer..? Jeg tror ikke jeg hadde sagt "nei takk"!! Jeg hadde vel heller smilt stort og jublet både høyt og stille for meg selv:) Så får vi se hva som tilslutt får en plass på årets ønskeliste. Det hender jo tross alt at ting er finest når man får se dem hos andre.. Sånn noen ganger i hvert fall:)
Foto
Foto

3 kommentarer:

  1. De er så fine! Og tenk å ha sin egen Ida-kopp da, det hadde jo vært veeldig koselig.

    SvarSlett
  2. De er virkelig fine, jeg liker både Lindgren-koppene og Mummi-koppene! Jeg følte meg skikkelig sellout da jeg kjøpte første Mummi-kopp i gave til Taran i april, det skal jeg ærlig innrømme, for vanligvis blir jeg skeptisk til ting som jeg ser at alle har. Men den passet perfekt i fargen til den andre delen av presangen, og Mymlen flyttet inn, og nå har vi fire kopper, og jeg har lyst på flere! Mange! Hihi!

    SvarSlett
  3. Fargene er faktisk en av de tingene jeg liker best ved Mummi-koppene! Sammen med alle de flotte figurene og motivene (selvsagt)..! Det er også dette som gjør at jeg egentlig syns Mummi-koppene er bittelitt finere enn Lindgren-koppene. På tross av at jeg elsker fortellingene om Emil og Ida, og Pippi og alle hennes påfunn<3

    SvarSlett