torsdag 26. mai 2011

Vind og såpebobler

Foto
Nesten litt blåsbortdag. Det har det vært i dag. I hvert fall om man våget seg nedover i retning Aker brygge. Heldigvis var det deilig og varmt i luften ellers, slik at det var fullt mulig å nyte en god is selv ute i blåsten. Dermed ble det også en deilig opplevelse å føle vinden ruske tak i både klær og blonde lokker. Ofte kan vinden føles litt upraktisk, i hvert fall når både hår og løse klær flagrer rundt deg på alle kanter, og bare blir i veien for det man prøver å gjøre. Likevel syns jeg vinden kan være en veldig koselig venn. Den hjelper på et vis med å klarne tankene og hodet. Spesielt etter noen lange skrivedager. Dessuten blir jeg nesten litt glad av å kjenne håret flagre fritt i vinden, klærne som blafrer rundt kroppen. Forresten fikk jeg også se noen fantastiske og store såpebobler på veien ned til brygga, der jeg skulle møte min kjære is-date. De var kjempestore, og fikk fin fart oppover mot det blå av vinden som var ute på tur. Dermed kunne nesten ikke kvelden blitt bedre! Man kan tross alt ikke elske både is og såpebobler uten å kose seg over slik fine gleder!<3

2 kommentarer:

  1. Såpebobler er så gøy!<3

    SvarSlett
  2. Jeg er også ganske glad i vinden, selv om den liker å ødelegge håret mitt dersom jeg har brukt litt tid på å sette det opp. Man føler seg liten og levende når vinden dytter og drar i en! Og såpebobler er en stor blant mange små gleder!

    SvarSlett