fredag 27. august 2010

Digger og ikke

- Digger at det var så få mennesker på SiOsenteret i dag at jeg kunne gå rett til disken for å få studentkort
- Digger at det var så få mennesker på Akademika at det nesten var flere ansatte enn kunder og null kø
- Digger følelsen av å sette meg ned meg en varm kopp te når man er kald og frossen
- Digger at jeg har vært flink til å lese hver dag denne uken - ingen dårlig start på studiene! Fra nå av kan det (kanskje) bare gå nedover..?
- Digger at middagen i dag består av rester, som det bare tar 5-10 min å varme opp


- Digger lite regnet som plutselig bestemte seg for å komme (igjen!)
- Digger lite at Spotify har bestemt seg for å leve sitt eget liv i dag
- Digger lite at jeg er forferdelig frossen i dag (ikke bli syk, ikke bli syk, ikke bli syk)
- Digger lite at det verken er strålende sol eller 25 grader ute

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar