tirsdag 20. april 2010

En liten flink'is

Det er ikke alle ting her i verden som er like morsomme. La meg f.eks. nevne hybeljakt og sommerjobb-søking. Likevel har jeg i dag fulgt opp med å søke hybler både i Oslo og Kristiansand, etter som det først og fremst er ved disse stedene jeg har søkt videre studier. Egentlig kunne dette vært en ganske så enkel affære, men... Vil jeg ha enkel hybel? Dublett? Kvartett..? 1-roms leilighet..?! Ja, dere skjønner problematikken. I tillegg er det vel ikke å komme unna at jeg er en smule kresen. Uansett, nå er det i hvert fall gjort - og om jeg senere kommer over noen koselige kollektiver så vil det bare bli et luksusproblem:) Dermed gjenstår det først og fremst bare å finne seg en sommerjobb, i det minste komme i gang med å se etter noe.. 

Bildet viser brødskalken til mine to pelskledde venner på 4 bein. Utrolig hva de får til noen ganger. Koselig var det i hvert fall:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar