tirsdag 29. mars 2011

Liten pike blant mange blomster

Blomster er noe av det koseligste og fineste som finnes, enten det er ekte blomster eller andre ting med blomstermønster på. Noe av det aller fineste er små tuer med masse forskjellige markblomster! Da kan sommeren og sommerfølelsen nesten ikke bli bedre. Heller ikke gleden man føler første gangen man kommer over en enslig hestehov, eller årets første tue med hvitveis<3 
Foto
Inne på rommet mitt er det mange blomster jeg kan glede meg over! På sengen ligger det gamle og velbrukte sengetøyet med blå og grønne blomster på. Det lyserosa favorittpleddet matcher perfekt vasen med de rosa og hvite gerbera-blomstene oppe på kommoden. Disse likner nesten litt på et par gamle rosa blomster-øredobber som jeg fant i en smykkepung her om dagen *stas*. 
Foto
Nå som det stadig blir mer og mer vårlig ute, er de søte blomsterskoene fra i fjor vår fått komme frem fra skapet igjen. De er både slitte og utgåtte, men de "holder nok litt til". Så får jeg heller se meg om etter et par nye i løpet av sommeren. I tillegg til skoene har jeg flere ganger brukt min nye innkjøpte favoritt, nemlig en tunika/sommerkjole med blomstermønster over det hele. Nesten som en eng med markblomster:D Tunikaen var egentlig et lite impulskjøp. Heldigvis ble jeg totalt forelsket når jeg kom hjem og fikk det for meg at det kanskje ville være lurt å prøve den, i tilfelle den ikke passet og måtte byttes. Heldig med den!!<3
Foto

2 kommentarer:

  1. Blomster er så fint, i alle former og fasonger! Både på kjoler og i ørene og på bord <3 I dag har jeg blomster på kjolen og blomster på tekoppen. God onsdag, Linda!:)

    SvarSlett
  2. Jeg likte skoene og øredobbene dine veldig godt! Blomster er flott, altså. Gleder meg til de første dukker opp i veikanten og forkynner at våren har tatt tak for alvor!

    SvarSlett