torsdag 19. november 2015

Med lånehund på tur


Jeg så lyst, så lyst. Så veldig lyst på et lite vesen. Et varmt lite vesen med pels. Broren min og jeg vokste opp med marsvin. Tre små dyr, med masse personlighet og selskapelighet. Det siste halvåret har jeg virkelig kjent på savnet etter en liten pelskledd venn. Da gjorde det veldig godt å bli invitert med til foreningen for omplassering av dyr, helt sør i Oslo. Å få lov til å leke seg med en liten, lubben tass, sammen med to flotte studievenninner, og vite at besøket var like godt for hunden som for meg. Jeg håper han har fått seg et godt hjem neste gang jeg tar meg tid til å reise ut dit. Som trøst skal jeg besøke kattepusene. Det fikk vi nemlig ikke gjort den første gangen.   

1 kommentar:

  1. Jeg ofte ikke vet at jeg er så heldig med mine nesten daglige turer i skogen med hunden min. mine to katter som er så spesiell for meg og sende mye kjærlighet og filosofi i livet. og selv mine venner små fugler, primært blåmeis og rødstrupe som går fra gren til gren ofte på frokost. og også Jeg er glad for at du hjelper små dyr.Jeg ofte ikke vet at jeg er så heldig mine nesten daglige turer i skogen med hunden min. mine to katter som er så spesiell for meg og sende mye kjærlighet og filosofi i livet. og selv mine venner små fugler, primært blåmeis og rødstrupe som går fra gren til gren ofte til frokost. Jeg er glad for at du hjelper små dyr. en hallo fra min Siamese som nesten tråkke på datamaskinen tastene akkurat nå ! ( bruno) .

    SvarSlett