søndag 11. november 2012

Søndagsfilm

Wall-e og popcorn. En bedre kombinasjon kan det nesten ikke bli en regnfull søndag kveld. Denne flotte lille skapningen som jeg på ingen måter kan unngå å bli sjarmert av. På stuebordet lyser det en håndfull telys og bidrar til at filmkosen innendørs blir enda litt koseligere. Jeg både smiler og ler av lille wall-e. Denne kvelden smaker popcornet bedre enn det kanskje noen gang har gjort. På samme tid oppleves sofaen som enda mykere og mer behagelig enn den vanligvis pleier å gjøre. Med god samvittighet kan jeg nyte søndagskvelden. Resten av søndagen er uten planer, og jeg koser meg over at den kommende uken er uten innleveringer eller eksamener. For første gang på lenge kan jeg tillate meg selv å ta det litt roligere. Og en slik følelse fortjener absolutt å feires sammen med wall-e. 

3 kommentarer:

  1. Åååh, Wall-E er nydelig! Jeg har også lagt en uke med flere eksamensinnleveringer bak meg, og det føles kjempebra, så jeg har også kunnet nyte helga med god samvittighet. Paris-klem herfra!

    SvarSlett
  2. Wall-E <3 En av de fineste!

    SvarSlett
  3. Fine bloggen du har!

    SvarSlett