fredag 2. mars 2012

Se så fine

I fjor, da jeg bodde oppe på Kringsjå, møtte jeg Asaki. Asaki er et utrolig herlig og morsomt menneske, som jeg først møtte på et exfac-seminar - deretter på t-banen opp til Kringsjå noen dager senere. I løpet av året ble det etter hvert flere felles t-baneturer, ettersom vi begge til stadighet beveget oss mellom universitetet og studentbyen. Grunnen til at jeg nå presenterer lille Asaki, for hun et ikke så veldig stor - selv om hun har et kjempe smil, er fordi hun er så forferdelig flink til å ta bilder!! Enten det er bilder tatt i sentrum av Oslo, ute i marka eller andre steder, blir jeg like glad hver gang jeg ser nye bilder hun har tatt. Alt blir liksom noe helt for seg selv. Er de ikke fine..?


1 kommentar:

  1. De var virkelig stilige! Jeg blir alltid inspirert av folk som tar gode bilder. Takk for fredagsfint å se på!

    SvarSlett