søndag 25. september 2011

En liten fin en

Fordi det er søndag, og søndager fortjener å være fine. Fordi jeg har laget radio i dag. Fordi det er på radio jeg for første gang hørte den. Fordi solen skinte fra blå himmel når jeg dro hjemme fra på formiddagen, og selv om det ble litt gråere ut over dagen gjør det på en måte ingen ting. Fordi jeg kan drikke te med en liten søt kjeks til, bare fordi det er helg og en hel uke til neste gang. I hvert fall om jeg skal gå inn for å være litt ordentlig flink nå som ukedagene begynner på nytt igjen. Fordi det er søndag og fridag, selv om deler av den har gått med til å lage radio, og fordi i morgen er nok en dag med timer på lesesalen og et par forelesninger midt på dagen. Fordi jeg vet at morgendagen kan bli lang, og da er det ekstra deilig med noen fine timer nå på søndagskvelden. Noen timer bare for seg selv. Med musikk fra høyttalerne, samtidig som man vet at det alltid sitter noen rett utenfor døren som gjerne vil glede seg over selskapet ditt dersom du etter en stund føler behov for det også. Fordi sangen er fin i seg selv, og det er kanskje det viktigste..!

2 kommentarer:

  1. Åh denne sangen var søt! Herved lagt til i min høstspilleliste <3

    SvarSlett
  2. Ja, den er kjempe, kjempe fin!<3

    SvarSlett