onsdag 20. juli 2011

Dagdrømmer

Snart, om bare noen få dager, flytter jeg fra min lille hybel på Kringsjå. De siste dagene har det derfor blitt litt rydd, kast, sortering og pakking, mens noe er også blitt gitt bort til andre. Og mens jeg har holdt på med dette har jeg tillatt meg selv en dagdrømmende tilværelse. Jeg drømmer om fine hus og hager, koselige rom, møbler og andre fine gjenstander. Stadig kommer jeg over små eller større ting og tang som jeg gjerne skulle fylt et helt hus med. Jeg gleder meg allerede til den dagen jeg kan lage mitt helt eget hjem, fylle det opp og dekorere og møblere det med akkurat de tingene jeg vil. I mellomtiden får jeg heller bare ønske meg, drømme litt - og glede meg over fine bilder av hvordan jeg en dag kanskje selv vil ha det. 
Foto
Foto
Foto
Foto

2 kommentarer:

  1. Tenk å en dag ha et helt hus som man kan gjøre til sitt eget! Kan nesten ikke vente, jeg heller. Lykke til med resten av flytteprosessen! Sånt er spennende!

    SvarSlett
  2. Nydelige ting! Den dagen skal bli fin.

    SvarSlett