mandag 7. februar 2011

Vinterglede

Selv om vi er i februar og med den er kommet inn i den siste vintermåneden, så må jeg innrømme at jeg blir helt barnslig glad over all snøen som har kommet ute. Det er bare så utrolig koselig, der det laver ned og legger seg over trær, busker, hustak, veier, rekkverk, benker og så videre. Endelig ble det igjen litt winter wonderland utenfor vinduet, og jeg lengter etter å være barn, til å ha muligheten til å kaste meg ut i snøen og leke og hyle av fryd mens en snødekt fantasiverden lar tiden fly av sted på magisk vis! I stedet for sitter jeg inne med telys, en god kopp te og favorittpleddet mitt mens jeg prøver å bli kvitt siste rest av forkjølelsen min. Forhåpentligvis blir snøen liggende et par dager, og er man ekstra heldig - så kanskje det dukker opp en snømann her eller der..? Det hadde i hvert fall vært veldig koselig;)

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig, jeg måtte tusle en tur ut for å bare se litt på snøen. Er så mye penere ute nå<3

    SvarSlett
  2. Jeg synes også det er koselig med vintervær! Jeg ruslet rundt i det heftige snøfallet i går, og smilte masse for meg selv. Snø, snø, snø!

    SvarSlett