søndag 5. desember 2010

Snøøø!

Jeg blir i så utrolig godt humør når det snør! Og å våkne opp i dag, titte ut av vinduet mitt og se et mykt snølag dekke hele parkeringsplassen utenfor var helt fantastisk. Hadde det ikke vært for at jeg hadde planer for dagen, er det nok meget mulig at jeg hadde løpt rundt ute i snøen og bare kost meg! I stedet for ble det frokost i sofaen med skiskyting på tv-skjermen, filmseminar på filmens hus og tilslutt julebord med kfuk-kfum. En veldig koselig dag, selv uten lek i snøen! Og nå begynner også adventsfølelsen å komme krypende, med tente stearinlys, adventskalender, julelys i Karl Johans gate og tilslutt både julemat og marsipan på julebordet i kveld. I tillegg hjelper det selvsagt at det allerede er andre søndag i advent, med to tente lys - "for håp og glede". Julemusikk har det derimot ikke blitt så mye av enda. Det siste døgnet har det heller gått i diverse Sting-låter, etter at min gode venn Harald listet "Englishman in New York" på adventskalenderen sin i går. På en annen side er det jo ikke helt jul enda, så julesangene kan nok klare å vente noen dager til:) 

Foto: liinda.net

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar