onsdag 3. november 2010

Det er første onsdag i november..

..Klokken beveger seg mot slaget 22 og Linda har krøpet opp i godstolen med rosa fleecepledd, fruktte og knekkebrød med servelat. Sistnevnte ikke så mye fordi jeg er sulten, mer fordi jeg er så fryktelig lysten på noe godt! I dag har jeg laget "sokketeater-film" - i forbindelse med et filmprosjekt vi har hatt i emnet Audiovisual Aesthetics. Kjempemoro! Dagens anbefaling etter dette er nok; kjeder du deg? Få med deg en venn eller to og lek dere med sokketeater! Det er jo bare supert, gøy og relativt kreativt;) Jeg har også, i regi av Radio Nova, vært på kurs i lytterkontakt med NRK-profil Kari Slaatsveen. Noe som både var gøy og spennende! Nå, med te og servelat-knekkebrød, sitter jeg og forbereder meg til morgendagens reportasje-oppdrag mens jeg venter på at klokken skal slå 22:05 (da begynner nemlig "Kveldsmat" på P1, med ingen andre enn nettopp Kari Slaatsveen). I morgen er det te det skal handle om, eller sagt med andre ord; Le Palais des Thés. La oss alle håpe det vil komme noe spennende ut av det!;D
Foto: oslopuls.aftenposten.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar