mandag 27. september 2010

Høstkos

Kosehelg, shopping, møbler og hjemmebesøk er noen av ordene som oppsummerer helgen. Denne helgen har nettopp blitt brukt til kos, film-/TV-titting og litt deilig "bare-Linda-tid". Lørdag ettermiddag var det nemlig kjoleshopping som gjaldt, ettersom søskenbarnet mitt m/fam skal i bryllup om noen få uker. Og hvem liker vel ikke å være med andre på shopping? Enda bedre ble det selvsagt at mor også skulle være med, og snill som jeg er har jeg sjelden noe i mot at "mamma betaler" om det er noe jeg selv har lyst på. Det resulterte i to nye kjoler. Den ene plukket ut av mor selv, en lilla kjole til bruk når man generelt ønsker å pynte seg litt i hverdagen, og en lilla/sort mønstret kjole som skal innvies selveste julaften. Ikke dårlig om jeg skal si det selv;) I tillegg er det ganske deilig å vite at årets juleantrekk allerede er i boks, og det leenge før jul. HURRA! Resten av kvelden gikk til radio-redigering og etterhvert lange timer med film, pledd, ullsokker, lakrissnører og søt te. 
Søndag var jeg invitert hjem på middag, til innvielse av familiens nye salong, kos med marsvin og generelt kos som først og fremst gjør seg best hjemme hos mor og far.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar